Merhaba sevgili anneler. Bebeğimde çoklu gıda alerjisi var sütüm çok az olduğu için doktor pregomin as yazdı ancak bebeğim mamayı reddiyor sürekli aç ve açlıktan aglayir uyumuyor. Daha önce de bu konuda post açtım ama hiç yardımcı olan olmadı. Lütfen bu mamayı bebeğine icirebilen anneler nasıl becerdibiz. Bebeğim 6 aylık. Ek gıda da almıyor.