1prens1prensesannesii bizimki böyle değil canım baya içerde ama önemli olan eğimin derecesidir heralde. Reflüyü varsa kaldırın dr da sonradan demişti bize ama biz zaten yapmıştık.Şimdi netten baktım reflü yatakları 12 deeece eğimlidir diyor hatta delimde ölçüm vardı benim ondan bakıp bir şeyler yaptı yatağı eğimli hale getirdi. Yalnız tekrar söyliyim süngerin altına tahta koydu, tahtanın altına yastık koydu. Yoksa hiç tahta koymayıp direk süngerin altına yastık koysa yatakta eşitsizlik olur ve rahat olmaz muhtemelen. Ama süngerin altında tahta olunca gayet rahat oldu. Evet yan yatış önerilmiyorama ben hep öyle yatırdım böylece kafası da biçimli oldu. Aanırım bunu da bazı dr lar önermiyor yoksa yan yatış yastıkları bile var hatta. Ben yana doğru eğimli yatırıp yandan alt açmanın ince yastığıyla desteklerdim