Baharbstg7474 Kuzenim emzirirken araştırmadan tarlusal icmis bana soyelyince cok kizdim icilmiyor diye biliyorum cunku ictikten sonra emzirmis bisi olur mu ya doktoruma sordum cevap vermedi daha
Gdogru Baharbstg7474 kuzenin marsta mı yaşıyor? Parol bile içerken endişeye kapılıyoruz doktorlar zaten söylüyor. Yoğun hormon içeren bi ilaç o. Mutlaka doktora danışsın. Kusura bakmayın sert oldu ama kızdım yani
Belis-mom Baharbstg7474 sonuç olarak ne oldu ben de emziriyorum 3 aylık kızım kadın doğum doktorum tarlusal önerdi ama pek içine sinmiyor