EylulSule Anneler merhaba. Bebeğim 3 aylık uykusundan ağlayarak sıçrayarak uyanıyor sakinleştiremiyorum. Ayet-el kürsi okuyorum ama sizinde bildiğiniz başka dualar var mı başka ne okuyabilirim ?
Buse06 Canm benim oglumda 3 aylik ayni durmdaydik bizde ciglik atyodu bagryodu uykusnda aglyodu annenin babaniz nazar8bdegdigi icin olurmus arapca bi kagida 31 tane bismillah yazip basinin ucuna koy ben oyle yaptim gecti suanlik
Buse06 EylulSule rica ederim insallah faydasi olur sende nazar oldugu icin bebek ole olur tanidk hocamz demisti 1000 tane bismillah 50 tane salavat cekip dualayp peygamberlwre evliyalara haci bayram veli hazlrtlerine esine cocguna ailenw hediye etceksn bole dua etcksn yani evladimn korkularini gider diye ben yaptm coksukur suanlik cok iyyiz yap derim bence
busraay_ uyurken youtubeden bebekler için olan Rukye ayetlerini açabilirsin nazara ve huzursuzluga iyi geliyor ben öyle yapıyorum canım inşallah faydası olur ❤️
Tesekkur Kulak agrisi olabilir usuyor yada terliyodur yada uykuya kendi kendi geri dalamiyodur erken kalktigi icin agliyodur yada gaz sancisiy vardir