Gulfem07 biz ocean almıştık. Onda da 4-10 yaş yazınca doktorumuzu arayip sorduk. Tarım bakanligindan Gıda takviyesi diye geçtikleri için öyle yazmak zorundalar, ilaç olarak gecmediklerinden dedi. Sidefer ocean ek takviye diye geçtiğinden öyleymis yani. Sorun yok kullanıyoruz hep dedi. Yalnız bizimkinde karın ağrısı çok oldu, daha uzun süre kaka yapamadi. Normalde kilo başı bir damla ocean. Ama doktor az az alistirin, bir iki damla ile başlayın madem dedi. Kiminde kabizlik yapabiliyor demir ilaci. Ben de her hafta bi damla arttıriyorum şimdi. Kilosu kadar olunca öyle vermeye devam edeceğim. Siz de azar azar vererek başlayabilirsiniz. Ya sidefer ya ocean iyi markalar zaten