BabyGroot 35-36 yaşlarında bir arkadaşım var yaşı büyük olduğundan süt salınımının az olduğunu düşünüyor sütüm yaşla bir ilgisi var mı bilgisi ya da yaşanmışlığı olan var mı bu konuda?
Ebruea BabyGroot bende sanmıyorum benim yaşım 31. 5 aylık oğlum hala fazla geliyor sütüm. Arkadaşım 27 yaşında onun kesildi. Süt hormonları düşmüş test yaptırdı. Aramızda sadece 19 gün var. Onun kızı büyük 2 aydır mama veriyor. Tamamen hormonlarla alakalı
VERA19 BabyGroot Sanmıyorum.Eltim 32 yaşında 2 yıl oğlunu emzirdi.Ben 24 yaşındayım sadece 3 ay emzirebildim
Jigglypuff BabyGroot 29 yaşındayım sütüm var ablam 23 yaşında doğum yapmıştı sütü yetmedi bence de alakalı değil 😊
Gdogru BabyGroot eltim 42 yaşında anne oldu Şubat ayında ilk bebeği, foşur foşur da sütü var. Her ay 1,5 kilodan fazla alıyor kızı maşallah.
Gdogru BabyGroot kesinlikle 👍 benim hormon bozukluğum var prolaktin hormonum yüksek olduğu için sütüm fazla geliyor ona rağmen benden fazla süt üretiyor ve sütü çok yarıyor. Benim sütüm fazla yağlı değil mesela geçen ay 5 haftada 500 gram almış sadece onun bi de tamamı yarıyor sütünün ☺️
Deletedmom200 BabyGroot ilk bebeğim 23 ikinci bebeğim 24 yaşında doğurdum iki bebeğimde ne yaptimsa sütüm artmadı mamayla büyüdü . 3.bebeğim 30 yaşımda dogurdum prematüre olmasına rağmen 18 aylık oldu hala emiyor ve hiç mama içmedi .Bence alakası yok
Deletedmom200 BabyGroot aynen öyle ben kızım doğduğunda aha dedim buda emmez çünki kuvezde yatcak hemen mama aldik 41.gun kızımı kuvezden alırken açılmamış mamayı yoğun bakıma bıraktık ihtiyacı olup alamayan biri kullansın die bide nasip meselesi sanırım
espalp BabyGroot 30 yaşındayım benden küçük üç arkadaşım var yakın aylarda doğum yaptığımız. Hepsinin sütü kesildi bi tek biz kaldık devam eden 🤷♀️ Ve annemle de hiç tutmuyor. Onun sütü yağlı değilmiş 20 ay emzirmiş beni ama hep mama da vermiş ama bizde durum tam tersi oğlumla 👏🏻
ikizerkekannesi BabyGroot ablam 40 yaşında doğurdu 1.5 yaşına kadar emzirdi ben 33 yaşında doğurdum 2 ay anca emzirebildim