Merkurkedisii Cnprtk benimli 10 aylık bu aydan itibarek 5 numaraya geçicem. Son 4 numara paketim kaldı onuda kullanayım
RasayiAA 7 buçuk aylığz 8 aya kadar kullanırız sanırım. 10 kilo olur ozmna. 5 numarada 11 den başlıyor zaten bnm kullandğım bezde
gvnkbr Cnprtk ben ne kiloya ne aya bakıyorum bacaklarını sıkmaya başlayınca yukseltiyorum eğer sızdırmada yoksa doğru yapmışım diyorum 👍
busraaa01 Cnprtk Canım oğlum 3 aylık oldu bizde yeni 4 numaraya geçtik üzerinde 7-14 kg yazıyor bence seninki de 4 buçuk 5 aylıga olur
Butterfly Cnprtk kızım 2 ay 20 günlük ben 4 numara kulanıyorum doğrusu kızım zayıf ama ben sıkmasın diye büyük kullanıyorum