Thesra
[bilinmeyen]
Sonayımmmmm🥰🥰
8. Ayda başlanıyor herhalde ama bende başlamadım daha ezmesini vermeyi düşünüyorum blendrdan geçirip kendim ama tuzsuz alıyomda veriyim ya çok önemli görmedim ben zeytini hiç nedense😂😂
Alyask
[bilinmeyen] canım ben yalatıyorum yaa tadını alsın dıye azıcık 8 Aydan önce zararlı mı bılmıyodum bıda yapmım 🙄
CemreKerem
[bilinmeyen] oğlum 1 yaşında. 2 aydır veriyorum yiyip çekirdeğini atıyor pıt diye 😅
Thesra
[bilinmeyen]
Olur hayatım tuzdan tamamen arındırırsan verebilirsin sıkıntı olmaz bence 😌😌
Thesra
[bilinmeyen]
Rica ederim tatlımm 💜💜💜💐💐💐💐🥰🥰
Balannesi
[bilinmeyen] Akşamdan suya koyup verebilirsin demişti doktor 8.ayda 😊
Balannesi
[bilinmeyen] Rica ederim 😊
Thesra
Peki ya mantar ne zaman verilir🤔🤔🤔
Thesra
[bilinmeyen]
Bakalim bilen cikar elbette ben cok seviyorum cunku 😂
Serdogrul
[bilinmeyen] bende 8. Ayda başladım vermeye. Bir problem olmadı. Direk çekirdeğini çıkartıp küçük parcaya bölüp verıyorum. 1 2 tane falan
Thesra
[bilinmeyen]
Eh iyi madem birsey kalmadi😂 ozaman yesin oda napiyim
Thesra
[bilinmeyen]
Aynen😅😅😅
Thesra
[bilinmeyen]
Evet oyleymis canim biraz daha bekliycez onun icin😌😌tesekkurlerr tatlimmm
Balannesi
[bilinmeyen] Tuz oluyo genelde hepsinde zararlı olan şey tuzu dedi.
CemreKerem
[bilinmeyen] evet içerisinde e vitamini var . Kahvaltıda diğer ürünlerin yanında dengeleyici oluyor . Ayrıca kan basıncını dengeler , antioksidan özelliği vardır . Daha bir çok özelliği vardır eminim bunlar benim not aldıklarım . Sabah kahvaltısını dengeli vermeye çalışıyorum vitamin bakımından . Örneğin portakal suyu , yumurta, zeytin ve domates gibi bir tabak hazırlıyorum. Sonra domatesi çıkarıp salatalık ekliyorum ya da yumurta yerine krep yapıyorum size de öneririm .
CemreKerem
[bilinmeyen] 8.aydan itibaren bal, baharat , inek sütü hariç her şeyi vermeye başlayabilirsiniz. Özellikle haftada en az 2 3 gün bakliyat vermelisiniz .
CemreKerem
[bilinmeyen] evet bal baharat ve inek sütü hariç dedim canım bunları vermeyip diğer tüm besinleri vermelisin 8.aydan sonra bebeğinin gelişimi için
CemreKerem
[bilinmeyen] bal dediğiniz gibi 1 yaş sonrası için
Serdogrul
[bilinmeyen] direk böldum canım çekirdeğini çıkardım ıkı uc parcaya böylüp verdım püre yada ezme gibi bişey yapmadım çokta guzel yedı. Sadece dişleri çok olmadığı içinde butüin şekılde cıkıyo kakasından 😂
theQueen
Deletedmom0086 Markasını söyler misiniz rica etsem 😇