Annesininkuzusuzeynep
ben normal doğum yaptım ama çok kötüydüm bende çok şiddetli yaşadım bu durumu🤦🏻♀️
hoşaf (kayısı veya erik çok iyi geliyor)
hakiki zeytinyağı bir yemek kaşığı için çok kısa sürede bağırsakları harekete geçiriyor.
Bir de sade veya meyveli kefir günde 2-3 kere içiyordum hem süt yapıyordu hemde gerçek bağırsakları çok çabuk çalıştırıyor, bana bunlar iyi gelmişti.