Ben oldum canım kronık catlagım vardı ve ıc dıs hemoroıdlerım vardı bır tane catlagım oldugu gıbı duruyor o gecmedı ama rahat tuvalete gıdebılıyorım. Lazer amelıyat oldum cok basıt bır ıslem dayanılacak bırsey degıl gercekten bu ıllet. Duzenlı tuvalet alıskanlıgı olusturmazsan yapılan ıslem kalıcı olmaz. Hiç beklemeyın doktorunuz ne derse olun. Lazer cok konforlu dıkıs fılan olmuyor sadece ılk gun zorlayıcı ama ben amelıyattan sonra bıle cocugumla ılgıleneım 1.5 saat sonra emzırdım. Ertesı gun daha ıyıydım bır haftaya toparladm bır aya cok daha ıyı oluyorsun.