Normalde herşeye kahkaha atan bebeğim,6.ah aşısından sonra ağlamaktan gözleri kizardi,kusuyor… Uyandıktan sonra yarım saat kesintisiz ağliyor,Yaşayan başına gelen varmı? Normalmi karşılamalıyız bu durumu? Tecrübesi olan arkadaşlar lütfen bilgilendirebilirmi beni?