Merhaba 12 günlük bebeğim var sezeryanla Doğum yaptım sütüm geliyor ama çok değil sanırım anlamıyorum her emzirmenin ardından mama veriyorum karnı doymuyor sanırım mamayı da yiyor. Mama verme sebebi sarılıktan 1 gün hastane de yatık o yüzden orda emzirmenin ardında hep verdirdiler ama korkuyorum mamayı bırakmaz diye bu şekilde 1 yada 2 ay geçirip mamayı bırakan var mı ?