2 saati bile bulmasın lütfen emmek istiyorsa yarım saatte bir 1 saatte Bi verin zaten çok güçlü süt çekemiyorlar hemende sindiriliyor. Uyumasına bakmayın siz onlar uzun süre uyur siz uyandırmadıkça kan şekeri düşer sarılık çıkar Allah korusun lütfen ilk 40 gün çok önemli zaten büyüdükçe o size sinyal vericek ama şuan oda bilmediği için o kadar uyumasına izin vermeyin