Htc1234 Alın bir yenisi daha dün ishal olan bebeğim bugün akşama kadar hiç kakası nı yapamadı zorlandı tabi kaynanam kızıma makattan kalıp sabunu kesip yağlayıp makatından içine koyacağını söyledi bağırdım tabi yapamadı buyurun burdan yakın sonra niye öyle dedin niye böyle dedin.
Burcakmstftmr Htc1234 bebekler 1 haftaya kadar büyük çişini yapmaya bilir anne sütü aldığı için hemen kabız demek yanlış 3 günü geçerse tedirgin olabilirsiniz benim oğlum 2 gün yapmaz 3. Güne tam yapardı bu bilgiyi verebilirsiniz kayınvalidenize ❤
ayazlianne Htc1234 eskiden babannemde hepimize öyle yapıyormuş canım ama eskide kaldı en kötü ihtimal fitil verebilirsiniz o da 1 haftayı geçince :)
Barsem1912 Htc1234 böyle şeylere itimad etmeyin bana da bir arkadaşım söyledi makat kanserine yol açabiliyormuş eczaneden gliserin kansuk fitil alın 4 5 lira bişey yazık günah bebelere
Htc1234 Neslihan58058 bazıları cahilliklerine hala devam ediyor malesef ne kadar üzücü bir durum yazık
Htc1234 [bilinmeyen] yine herşeyi tersinden anlıyorsunuz arkadaş ne yapacağım diye soruyorum ya bi bitmediniz
GmzSnn [bilinmeyen] nerde oturuyomuş biLgiLerini wersinde bi kaynanasını döwmeye gideLim topLanıp 🤭🤭 her konuyu kaynanaya bağLıyo 🤭🤭
GmzSnn [bilinmeyen] wermezki şehrini biLe söylemez 😂😂 bu kadar detaydan sonra tanıdık biri çıkarsa diye korkar 😂 zaten her şehirde tanıdıkLarımız war forum sayesinde
GmzSnn [bilinmeyen] aynen aLt ikiyi çıkardık 🤦🏻♀️ İki gündür ateşLiydi bugün geçmiş şükür ateşsiz uyandık usandım diş çok yoruyo yaa saoL cnm yaa
DuyguYldz Htc1234 bişey söyliyim mi bu durumu ben kendim yaptım çocuğuma ve pişman değilim fitil gibi düşün anında öğrenin yarıyor minicik kesiyorsun zaten herhangi bir zararı yok sabun yani eriyip gidiyor
Annnisshhh Htc1234 enjektörün ucuyla makatına hafif zeytinyağı sıkın çok değil ama on dakika sonra tuvaletini yapar
DuyguYldz [bilinmeyen] kimseye tavsiye etmedim yorumumda yapın sizde demedim şuan tamamen boş konuşuyorsun evet canı yanmıştır belki ama bebegim hiç aglamadi yavrumun kaka yapmadığı için daha çok canı aciyordu ağlıyordu ikona ikona kıpkırmızı oluyor yediği bütün sütü kusuyordu doktorun tavsiye edip etmediğine gelirsek bütün doktorlar farklı bişey söylüyor mesela burda bir arkadaşın doktoru zeytinyağı içir demiş benim doktorum hic birşey icirme dedi evet yaptığım belki yanlıştı bunu savunmuyorum ben sadece yaptigimi söyledim senin saldirmana gerek yok ve yorumları dikkatli olun kimseye yapın demedim senin bu posttaki amacın sanırım kayinvalideni atmakmis