Hunilianne GizemElf tam kalıp gerçekten. Hatta 574 modeli ayagi tam saran cinsten. O yüzden 39.5 almak iyi olabilir
Merve GizemElf ben en son 6 yıl once new balance almıştım o zaman vardı 😂😂 skechers tan başka giyemiyorum artık
Kubra31 GizemElf benim ayaklarda tarakli cok rahat bi ayakkabi belki baska ayakkabi gymek istemeyebilirsiniz o derece. 39 olur heralde çünkü geniş zaten yapilari hummel vs gbi dar degil