Kızlar dogum yapalı 45 gun oldu henuz adet olmadım ve emziriyorum 40 ım bittikten sonra birliktelik oldu ertesi gunu lekelenme oldu bugünde sırtım agriyor kasıklarim ve göbeğim daha şiş adet belirtileri gibi sizce adet mi olucam yoksa gebelik olabilir mi ayy iki dogum ust uste yaptim psikolojim cok kotu esim korunuyor yasak bitince sprial taktiricam yine de korkuyorum