alpturan0 Merhaba kızlar 8 gün önce doğum yaptım oğlumun kanında 12.7 Enfeksiyon çıktı 3 gün yattık 2.8 olmuştu Şimdi ne zaman Emziesem kusuyor ne yapabilirim