Slm kızlar aklıma birşey takıldı geni doğan bebekleri nasıl yatırırsan kafasını ne tarafta dönüp yatırırsan kafasının şekli o tarafa çökük olur diyorlar ne kadar doğru hep bir tarafta yatırmak kafa şeklini bozar diyorlar benimde bebeğim hep sağ tarafa yatıyor sola çeviriyorum yine kafasını daha çeviriyor bu kafa şeklinin bozulmasını duyduğumdan beri beni bir korku sardı ne yapmam lazım yardımcı olursanız çok mutlu olurum