Berenimooo Merhababebeğim 38 günlük yüzü dışarıya attı. İlk doktora götürdüğümüzde bu kadar yogun değildi şimdi çok arttı krem, yağ vs kullanmadım iyice kurudu cildi. Yasak bitince doktora götüreceğiz ancak o güne kadar önerisi olan var mıı???
Melekegemen Hazal89 Berenimooo Berenimooo mustela stelatopia canım ve onun şampuanı direkt etki etti onla atlattık
Yusufyigit-1 Berenimooo kıyamam ya bu egzama çok illet bi hastalık gerçekten benim saçımda var yıllardır napsam kurtulamadım. İnsallah bebeğinin durumu gecicidir canim
_alya_ Berenimooo sabah aksam nemlendirin. Dalin urunlerini kullaniyorsaniz kullanmayin. Mustelanin sampuanini kullaniyorum ben suan 21 aylik 3 ayliktan beri egxamamiz var. 2 gunde bir banyo yaptirin Yunlu giydirmeyin tozlu ortamda bulundurmayin. Terletmeyin. Cikolta ve asitli baharatli seyler yemeyin emziriyorsaniz. En yakin zmanda doktora goturun. Gecmiyoe ama en azindan azaliyor bizimki de ilk yuzunde cikti.
Hazal89 Berenimooo evet bizimde öyleydi yanaklar bir kac ay sonra elinde oldu sürüyorum 2 günde gecti eczanede doktorda direk mustela önerdi
Hazal89 Berenimooo bir tane daha var mustela stelatrıa creme oda cok iyi fiyatı diğerine göre uygun ikisinide kullanıyorum ek olarak şampuanını kullandıgın şampuan ve deterjnalara dikkat etmen gerek
Kahvegerek Yüzünü ve vücudunu sürekli nemlendirmeniz gerekli mustelayı öneririm şampuan olarak sebamed deterjan olarak dalan roxy. Durumunu bilmiyorum ama cok kötü değilse corasatin pembe kullanabilirsiniz dra gidene kadar biz çok çektik geçmezse yazarsınız tekrar bi krem var onu kullandık geçti ama egzama bişeye bağlı olarak çıkıyor acaba sizinkinin sebebi nedir? Takip etmeniz gerekiyor bizim ki banyodan sonra oluyordu su değince kızarıyordu yaraya döndü kanadı 8. Ayda bitti tamamen. Zamanla geçer dediler ama o süreç çok kötüydü baya eldiven taktık sürekli yoluyordu yüzünü ve hep kanatıyordu 😔
Berenimooo Kahvegerek Bilmiyorum acaba yediklerimden oluyo olabilir mi? Bazen sönüyo sanki geçiyo gibi sonra bi bakıyoruz tekrar çoğalmış çok kurudu yüzü zaten
Kahvegerek Berenimooo bi süre dikkatli beslenin takip edin oluyor mu diye evet öyle oluyor zaten birden çıkıp sonra düzeliyor zaman zaman oluyor
_alya_ Berenimooo banyo suyunu da cok sicak yapmayin sicak kabartiyor. Kendiniz takip edin sut urunleri ucgun kurali gibi yiyin emziriyorsaniz yediginizde kabarma filan olursa sut urunlerini kesin en azindan kendi kendinizin doktoru olun doktora gidene kadar biz cok cektik. Cok sukur ki gecti 2 aydir yok denecek kadar az. Doktor bize test yapmadi sonuc cikmaz diye kendim takip ettim cikolta ve asitli seyler yiyince kabariyor bizimki
Ask17 Berenimooo 7günlükken oğlumun yüzünde yoğun egzama çıkmıştı bişey yapmadıkça dahada arttı doktora götürdük bepanthol sensiderm verdi sabah akşam sürdüm 1haftada düzeldi. Şuan 13 aylık hala daha arada kızardığında kullanıyorum hiç bi zararı yokmuş doktorum nemlendirmek için bile kullanabilirsin dedi.
Dmt-01 Berenimooo instagramda dr.mc_çocuk_allerji İsimli bi sayfa var alerji doktoru adam msj atın hemen dönüş yapıyor resmini atarsınız adama doktora gidene kadar bi öneride bulunur bence