Deletedmom812 Eşim beni dinlemedi ve bayram görmesine gidiyoruz dün yemin ettim şikayet etcem diye fakat korkuyorum benim olduğum anlaşılır diye bizi şikayet edecek olan var mı özelden ulaşabilir misiniz plaka vericem!?
Deletedmom277 Deletedmom812 Anlayamadığım sokağa çıkma yasağı yok mu ? Zaten polis görse sizleri ceza yazmaz mı buna nasıl cesaret ediyor ki eşiniz
Mom10 Deletedmom277 Bende onu anlamıyorum sokağa çıkma yasağı var ama insanlar hala bayram gezmesinde.Post açan hanımefendi için söylemiyorum.Genelleme yapıyorum hiç mi çekiniyorlar.🙄
Mom10 Deletedmom277 Bende onu anlamıyorum sokağa çıkma yasağı belli kesime mi var yani nerden geliyor bu kural dinlemezlik, rahatlık.Post açan hanımefendi için söylemiyorum.🙄
Deletedmom278 Deletedmom812 Yemin ettiyseniz yapmanız lazım. Ben yapamam ama umarım yapan biri çıkar. 😂
kardelen00 Deletedmom812 yolsa cevimlrmeye yakalanirsiniz muhtemelen. ama esiniz 3000 kusur odeyecek durumunuz var mi bunu odeyecek.
Keremozaninannesi Deletedmom812 benim görümcemlerde köydeki evlerine giderken ceza yemişler hakediyorlar 😂
Deletedmom277 Mom10 Para cezası da kesiyorlar aslında , ben şimdi sokağa çıksam polisle illa ki denk gelirim. Ee ne olacak o zaman 😅
MayneymisAltintop Deletedmom55 nush ile uslanmayanı etmeli tekdir tekdirle uslanmayanın hakkı kötektir 😏 bizim insanımız laftan anlamoyor illa sopa 😅