Japonbaligininannesi mecburiyetten ikimiz beraber yatıyoruz kızımla yoksa hiç uyumuyor ağlıyor, riskli ama napayım😭yatarak emziriyorum tam derin dalınca bşraz çekiliyorum kenara öyle uyuyoruz, gündüz memede uyumuyor ama gece memede uyuya kalıyor çok şükür, bende asla derin dalamıyorum zaten o uyurken kımıldasa uyanıyorum pış pış yapıyorum, dönmeye başlayınca daha riskli olacak alıştırmam lazım beşiğe ama nasıl olacak bilmiyorum 🤦🏻♀️