Gorkem Merhabalar 1,5 aylık oğlum var 5 gün sonra 2 ay olacak emziriuorum fakat memede uyuyor yerinde hop uyanıyor cekiyomu anlamıyorum bile hep memede olmak istiyor sagiyorum arada geceleri mama veriyorum tok olsada yaygara başlıyor meme veriyorum susuyor doktor geçer dedi ama sabahtan beri memede işte yapamıyorum tok olduginda normal bebekler gibi durmuyor ağlıyor bı zaman sonra böle şeyler yaşayan varmı napmam lazm 🙏🤪😊
nlrgp Gorkem bizde 40 günlüğüz ve maalesef hep emmek istiyor öyle olunca benim yaralar iyileşmiyor ben evde bile adım atamıyorum. doktorunuz mu dedi 2. ayda azalacağını ?
Gorkem Ayazinannesi anlamadım ki surekli böyle öyle diyorlar ama mesela acaba artık doymuyomu dedim mama verdim saginca sütüm çıkıyor ama memede hemen uyuduğu için aktif emmio emiyor ama dudaklar kimildyor ne yapacağımı çözemedim sabaha kadar dursa duracak
Ayazinannesi Gorkem kokuna alismis canim besige koyunca huzursuz oluyo 😊 bi giysini bas ucuna koy kokun siner bebisine 😊
Gorkem Deletedmom58 koku arasa kucagimdada durmaz mi emmek istiyor dil dışarda aç gibi gerçi tam doymuoda olabilir ama tok olsada istiyor o da var 😀 şaşırdım
Deletedmom58 Gorkem çiş durumu nasıl canım mesela benimki tok olduğunda ara ara emmek için çekiyor bezinde de her alışımda 2-3 saatte bir çiş dolu
Gorkem Deletedmom58 cisi ve kakası iyi baya yapıyor bir de bu aralar kokulu yapıyor sanırım normaldir cildinde dermatit kziariklar çıktı acaba alerjinin dedk ama kakada mukus lu değil gibi inek sütü alerjisi mukuslu olur dedi doktor ama anlayamiyormda ama kakası cisi iyi bakalım 2 aya girince geçer dedi bu ağlamaları doktor ama bekliyorum bakalım
Gorkem nlrgp evet doktorum dedi ama bilmiyorum inşallah geçer bende evde yemek yiyemez yapmaz oldum sabah kahvaltıyla duruyorum anca bide eşim işten gelince anca bsiler yapıyorum yoksa ağlıyor 😳
nlrgp Gorkem aynı durumdayız 😳 doktorunuzun söylemiş olması içimi ferahlattı sürekli böyle devam ederse diye endişeleniyorum. inşallah sağlıkla büyüsün miniklerimiz ve düzenleri olsun , anneleri sağlıklı olmalı ki onlara faydalı olabilelim. 💛