Merhaba, yeni doğum yaptım 20 gün oluyo ama bebegime hiç dokunmadan direk yoğun bakıma aldılar solunum sıkıntısı yüzünden şuan Allah’a şükür bı sıkıntısi kalmadı kendi nefes alabiliyor tek sikintimiz biberon almaması beslenmesi zayıf dedi doktor alması için ne yapabilirim bebeğime bı öneriniz varmı ?