omerinannesi kizlar merhaba. oglun bugun tam 3 aylik oldu. fakat ilk baslarda oglumu yan yatiriyordum kafasi duz olsun diye. ama sonralari yatmamaya basladi. ve kafasi biraz sivrildi. babasida dayisida oyle ama acaba simdi yan yatirsam duzelirmi
tgc omerinannesi bizim ki 4 aylık yan yatirmama rağmen arkası duzlesti oturunca düzelir diyor kimisi ama hiç umudum yok :(
ozdenarda omerinannesi canım sivriyse sırt üstü yatrman lasm düzelir merak etme benim kızimda oleydi hep yan yatrdm sivriltmissin sonra sırt üstü yatrdim düzeldi
tutu11 omerinannesi kafa sekillendirici yastıklar var. İnceleyin isterseniz. Ama sevi bebe nin kini tavsiye etmiyorum.
omerinannesi ozdenarda allah allah banada herkes sagli sollu yatir dediler sirt ustu yatinca uzar demislerdi
ozdenarda omerinannesi yok canım tam tersi yan yatrnca sivriliyo sırt üstü yatrcaksin ki yuvarlansn kafası bizdede oldu çünkü
omerinannesi ozdenarda ☺☺ gecen gunde bi akrabamiz duz yatmaktan basinin arkasi duzlesmis yan yatir dedi. yine muallakta kaldim 😑
ozdenarda omerinannesi ay bilemedim 😁 benim kızım hep yan yattı o yüzden arkaya uzadı bizde sırt üstü yatrdik düzeldi yan yatmaktan düz olmaz sivri olur aslında ama tabi bilemedim yinede
Sibelll omerinannesi bende aynı konudan muzdaribim.Benim oğlumda hiç yan yatmadı kafasının arkası dümdüz zamanla düzeliyor diyorlar ama çok kafama takıyorum😞