oglunasik1anne İnşallah bu kötü günleri geri de bırakır bir daha ki bayramda ailelerimizle birlikte oluruz. Rabbim evlatlarimizla sevdiklerimizle hayırlı ömürler nasip etsin inşallah 🙏💕🤗
Zumraa12 oglunasik1anne Aminn inşallah hepinizin bayramını kutlarım ❤️ daha güzel bayramlarını olsun inşallah bu ilk ve son olsun kızımın ilk bayramı o heyecanı yaşıyamadık malesrf 😔
oglunasik1anne Nasıl geçiyor ilk bayram gununuz hanımlar benim aynı normal diğer günler gibi geciyor ? Oğluma elimi opturemedim bir türlü yanaktan öptü sadece sana para vercem desende nafile 🤭♥️👣
Oglumask2019 oglunasik1anne eski bayramları ararken elimizdekinden de olduk 😄 herkese mutlu bayramlar 🌸🌸🌸