Merhaba bizim ilk bayramımız , malum olaylardan evdeyiz maalesef , oysaki güzel planlarımız vardı ama , yeterki sağlık olsun , herşey güzelleşsin bir an önce tek isteğimiz 🎈🎈 , musmutlu günler , aylar , yıllar görelim inşallah evlatlarımızla , bütüüüüün minnoşları öpüyoruz gözlerden ,oğluşumda ellerinizden 💐🌸