Yavuz ben genelde internetten alıyorum en uygun siteyi bulup yorumuna kurumsalligini inceliyorum ne alırsam sadece mama için değil ilk verdiğimde 900 gr mamanın kutusu açık geldi iade ettim şikayetimi ilettim sonra başka bir siteden vermeye başladım hem uygun hemde bir sorun yaşamadık ilaç firması olarak geçiyor zaten o yüzden memnunum dediğin gibi bende ilk başlarda eczaneden alıyordum ama baya fark oluyor aralarinda