Balevlat35 Merhaba arkadaşlar doğum yapalı 51 gün oldu fakat bugün kırmızı renkte kanamam oluyor adet kanaması gibi. Sizce sezeryan sonrası kalan kanamamı yoksa bu kadar erken adet mi oldum başına gelen var mı ? Bu ara da hayırlı bayramlar 🍬
Rzgr Balevlat35 iyi bayramlar. Adet kanamasi olabilir. Ben 40 im ciktigi gibi olmustum. Her ay duzenli olmaya devam ediyor. Bazilari aylarca olmuyor ama bazende benim gibi hemen olanlar olabiliyor😊bende sezeryan dogum yaptim.
mozaik Balevlat35 hayirli bayramlar. Ben dogumdan 20 -25 gun sonra olmustum. Kırkım çikmadan yani. Sezeryandi benim de . Saglik ocaginda ki ebe , duzensiz gelebilir emzirdiginden ,3-4 ayda bir gelebilir dedi ama her ay hiç şaşmaz maşallah 😧😅