balannesiii eSved iyi bayramlar sevdiklerimizden uzakta oldu bu bayram ama umarım kurban bayramında durum değişir ve daha güzel günler görür evlatlarımız♥️
eSved balannesiii insallah canim ya bende öyle umid ediyorum kurban.bayraminda ailelerimizle guzel bir bayram.gecirelom.insallah
Muceik eSved hayirli bayramlar 🤗bizim kiz baris manconun sarkisini nerden duyup kendine gorev edindiyse sabahin korunde kalkti bizim icin bayram erken basladi 😅
Muceik eSved oyle tabi biz oyle buyuduk heycandan uyuyamazdik babam bayram namazina giderken bizde uyanir beklerdik evlendim ama esimin tarafinda oyle bi adet yok her ne kadar babamla baglantim kopmus olsada baba evindeki bayramlari cok ozledim
Si_se_ta_be eSved Sizede hayırlı bayramlar. Güzel bir gün geçirmek dileği ile . Bir sorum olacaktı sorabilirmiyim acaba??
Duru_m Hayırlı bayramlar 🍬 eşim az önce işe gitti ilk bayramımızda eşim korona acilde nöbetçi 😢 inşallah bir sonraki bayramda özgürce ailelerimizle görüşebileceğimiz bir bayram olur