Perissmom 2,5 aylık bebeğim var, doğumdan sonra o kadar çok saçım dökülüyor ki psikolojim bozuluyor artık. Üstüm başım, bebeğimin üstü, evin her yeri saç içinde. Var mı bir öneriniz bu dökülme için ne yapabilirim, yardımınızı bekliyorum :(
Emine5353 Perissmom canım eğer bulabilirsen aşmanın bir dalini kes tencereye sığacak sejilde doğra ve ısırgan otu bul ikisini kaynayan suya at 5 dakika kaynat her duştan sonra yıla durulama
Mirac_21032019 Perissmom cnm 1 sene kadar dökülür ama sonra hepsi çıkar hormonlarin vucudun yenileniyo şu an kolay degil hamilelik donemi gecirdin emin ol hepsi cikiyo yine
SmaG Perissmom Benimde ozamanlar psikolojimi allak bullak etmişti güzelim saçlarımı heryerde görmek🤦♀️çözüm bulamayınca bir müddet sonra alıştım. 8 buçuk aylığız bu arada hala dökülüyor. Geçici olduğunu söylüyorlar bekliyorum bakalım.bu arada kan vitamin vs. Değerlerinizede baktırmakta yarar var. 🌸
Ecemella Perissmom bildiğin kel olmak üzereyim 😔 bıttım sabununu çok önerdiler. Sipariş verdim bakalım geldiğinde deneyeceğim umarım fayda eder.
ebilfe-19 Doğum sonrası normaldir kafana takma ne kullanırsan kullan fayda etmiyor ben doktora da gittim çok şampuan da denedim yumurta maya maskesi dene yumurta çok iyi geliyor internetten bak tariflerine ben yumurtaya yaş maya bal zeytinyağı karıştırıp sürdüm iyi geldi
Perissmom ebilfe-19 deneyeceğim onu da canım, artık bıktım ev süpürmekten sağdan soldan saç toplamaktan🤦🏻♀️