annekuzusu17- Herkese ıyı bayramlar öncelıkle🙈kızlar ben subat ayında sezaryen oldum.23 nısanda ılk regl oldum 5 gun falan surdu ama öyle cok cok olmadım.bu ay bekledım yıne olucam dıe ama hıcbır belırtı falan yok.normal mi böyle olabılır mı? Basına gelen var mı
annekuzusu17- annekuzusu17- cok özür dileyerekten söylüyorum gecen hafta falan eşimle birlikte olduk.korunuyoruz ama korkuyorum yinede.içime su serpin
nzlkc annekuzusu17- lohusa kanamasından 1 ay sonra çok az kanamam oldu bir sonraki ay bende bekledim olmadı. Bebeğim 6.5 aylık oldu hala regli olmadım. Normal bir durum
Ayaz29 annekuzusu17- valla biz 6 aylık noldu hala adet olmadım. Benim normalde de düzensiz di. Ona yoruyorum ama rüyamda da kız bebeğe hamileydim valla bilmiyorum nolcak 😂😂