Kızlar bebeğim 4 günlük,dün daha yeni sütüm gelmişken göğüs ucum kanamaya başladı dogumdan öncede hep lansinoh sürüp gümüş kapak kullanp hazırlamstm kendimi. Suan ne yapmam gerekiyor? Emzirdikten hemen sonra lansinoh sürüp gümüş kapakla kapattım. Oranın nemli mi kalması gerekli? Tekrar emzirecegimde açıp bu şekilde nemli mi emzirmeliyim?