Erva-mm canım orta kulak iltihabı varsa muhtemelen kulakları ağrıyordur ve çok ağrılı oluyor bu. Emzirirken falan başı daha yukarda olsun rampa şeklinde falan yatır. Emdikçe kulaklarına basınç olduğu için emmek istemez. Yatarak falan emziriyorsan emzirme. Bebeklerin Kulağındaki kapakçıklar tam kapanmadığından yatarak içtikleri su -süt vb. Sıvılar kulak boşluğuna da gider ve orda iltihap ama bilgin olsun. Burnuna falan serum fizyolojik sıkarken bir deliğe sık hemen kaldır bir süre sonra diğerine sık doktorumuz kulağına gitmez böylece demişti . İyi bayramlar, bayramınız kutlu olsun bu arada 🥰💕😘