Merhabalar bebeğim 4 ay 8 günlük. Gün içinde 1.5 2 saate bir 60-90 cc mama içiyor. Kimi zamansa 30 içip bırakıyor. Mamanın tadını beğenmeme değil çünkü çok mama denedik hepsinde aynı. Gece yatmadan 90-120 içiyor, ilk uyanışında 90-120 daha içiyor, 2.sinde ise yine 90 içiyor. Gece beslenmelerinde biberonu bitirmesi ortalama 20 30 dakikasını alıyor. Nırmal midir sizce?