Bız nerdeyse 3 aylık olacagız cok zor benım kızım hem gazlı hemde kolık bıogaıga kullanabılırsınız gaz ılacları bızde etkı etmedı cekmeye devam edıyoruz zamanla duzelecek ınsallah ben bıde kucuk keseye rezene koyuyorum 50 derecede fırında ısıtıyorum karnına koyuyorum 🐣sonrada rabbıme dua edıyorum hergun ınsallah ıyı olacagız dıye 🌹