Herkese merhaba; güzel anneler sizlere sorum olacaktı sezaryen doğum gerçekleşti bebeğim 4aylik oldu 1 haftadır bel ağrısından geberiyorum mesela yıkadıktan sonra giydirirken işkence çekiyorum şiddetli şekilde ağrım oluyor sizce yarı sezaryen olduğum için mi ağrım var sizlerin başına geldi mi doğum yaptığım doktoruma mi gitmeliyim.