Deletedmom310 Kızlar ailemin evindeyim kendi evime.gitmem.gerek bu belgeyi nasıl alabilirim bilen var mı
Beren2323 Deletedmom310 bende merak ediyorum eşim görevde olduğu için ailemin yanındaydım ancak bayramdan sonra evime gitmem gerek ne yapmam gerektiğini bilmiyorum bebeğimde var kendime izin aldığımda bebeğime de mi almam gerek
Omerasaf38 Deletedmom310 e devletten sen alamazsın emniyete gidiyorsun gerekeni söylüyorsun onlar izin veriyorlar
Alp_prens Beren2323 bebeğe almana6gerke yok canım ben sadece kendime aldım zaten bebek mecburi olarak seninle gelecek. Bir de inan çok zor almak
Elfida-10 Deletedmom310 kimisine birkaç gün içinde dönüş sağlanmış kimisine hemen belli olmaz ama bayram olduğu için sanmam hemen döneceklerini
Alp_prens Deletedmom310 canım kaymakamlıktan almak daha kolay derdşni6anlat onlar yardımcı oluyor. İl birwz zor ama ilçe kolay oluyor
canparcam123 Deletedmom310 hayat eve sığar bi uygulama var onu indiriyorsunuz orda hes kodu diye birşey var onu alıyorsunuz o izin belgesi yerine geçiyormuş artık o kodu alamayanlar seyehat edemeyecek istersen internetten bak daha açıklayıcı anlatıyor
Omerasaf38 Ucanterlik e devletten belge istiyorlar ya ölüm belgesi ya çiftçilik gibi başka türlü verilmiyor izin ordan