YamacMiran Merhabalar, Ben Manisa’dan Katılıyorum 24 Yaşındayım 8 Aylık Bir Oğluşum Var. Sizler Neredensiniz 😍
BelginYK YamacMiran Amin cümlemizinkini Rabbim bağışlasın. Teşekkür ederim size de hayırlı bayramlar 😍😍🍬🍬
YamacMiran Ozgesen48 ooo Ege’nin en güzel yerlerinden biri 😍 MaşaAllah bebiş de kocaman olmuş, Bayramınız mübarek olsun canım ❤️
YamacMiran Buraknannesi MaşaAllah Allah bağışlasın ❤️ Bayramınız mübarek olsun canım. Bebişler ile ilk bayramımız olacak 😍😍🥰
Buraknannesi YamacMiran teşekkür ederimm Allah cümlemizin evladını bağışlasin seker tadinda hayırlı bayramlar 🥰
YamacMiran ozlmksknn merhaba canım sonunda bir kız annesi gördüm 😄❤️ Yakınmışız, Manisa Soma’dan katılıyorum bende. Allah bağışlasın yavrunuzu canım, bayramınız mübarek olsun ❤️💕😍😍
YamacMiran canparcam123 merhaba canım 😍 MaşaAllah genç yaşta 3 tane Aslan parçası çok güzel ❤️ Rabbim üçünün de bahtını güzel eylesin İnşAllah canımm. Bayramınız mübarek olsun 😘😘❤️
YamacMiran Buraknannesi çok teşekkür ediyorum Allah razı olsun ❤️ İnstagram kullanıyorsanız takipleşmek isterim. Birçok anne ile burdan dostluğumuzu oraya taşıdık. Mulayim_gulsah kullanıcı adım. 🥰🥰
mom0989 YamacMiran 28 yaşında 9 aylık kızımın annesiyim. İzmir Karşıyaka 🥰 kızım saat 10 da uyudu ben hala Uyumadım 😒😂
YamacMiran mom0989 MaşaAllah canım Allah bağışlasın ❤️ Yakınmışız seninle de, bende Manisa Soma’dan katılıyorum. 🥰 bayram heyecanı mi seninki de 😄
YamacMiran Zehliva MaşaAllah ne güzel 🧿 Allahım bahtını açık eylesin bu güzel günde. ❤️ Bayramınız mübarek olsun canım 💕😘😘🥰
YamacMiran Deletedmom283 merhaba canım ❤️ Allah ikisini de size bağışlasın. 😍 hem genç annenin hem iki çocuk annesi MaşaAllah çok iyi cesaret vallahi 🥰 bayramınız mübarek olsun canım 💕💕
Esilaelif41 Merhabalar bayanlar 🥰 bende İzmit’te yaşıyorum 28 yaşındayım 3.5 yasında ve 4.5 aylık kızlarım var abla uyudu iki numara uyumuyor 🌹 memnun oldum buarada bayramınız mübarek olsun şimdiden
YamacMiran Esilaelif41 merhabalar hoşgeldin canım. 🥰 Allah bağışlasın yavrularını 😘😘 bugün bayram sevinci midir nedir bende de uyku yok benim oğlum uyudu 😄 bayramın mübarek olsun canım bende tanıştığıma çok memnun oldum ❤️💕😍
mom0989 YamacMiran evet bayramlığını dahi 1 ay önceden aldım 😀 ama 2 gündür ben hastayım bütün kemiklerim etlerim ağrıyor bugün sağolsun eşim hem benimle ilgilendi hem kızımla