nurhayatpeksoz bizimki şu an 4 ay 10 günlük. 2. Ay asisindan sonra başladı. Bazen hiç olmuyor bazen baya çok oluyo. Ben internetten okuya okuya psikolojimi bozdum. Sen öyle yapma sakın. İçim çok rahat mı diye sorarsan değil ama eşimin dediği gibi nörologa iki kere götürdük iki kere eeg çekildi çok şükür temiz elimizden geleni yaptık. Sen de korkma bir şey yoktur. Ama dediğim gibi için rahat olsun diye o kasilmalari videoya çek bir nöroloğa götür. Bir şey yoktur canm