elifzeze [bilinmeyen] verem aşısında 3 gün yaptırmıyorsun canım bana hemşire onun dışında demedi hiç banyo yaptırma diye sadece veremde dedi
EmelGl Bizde dün yaptırdık 1. Aşısını. Yıkayıp götürdüm ben hemşire yıkamakta sakınca yok dedi ama 2. Ayda yapılacak aşıda 3 gün yıkamayacaksınız dedi...