linakusunannesii 3 ay kızım ⅔ haftadır elini sürekli ağzına alıyor ve bazende çok hırslı şekilde yapıyor karnı tok olmasına rağmen . Sizlerde de böyle mi çocuklarınız ne yapıyorsunuz neden yapıyorlar ne zaman geçer bu dönem
VERA19 linakusunannesii Çok normal ellerini keşfetme dönemi,ellerini tanıyor.Daha ileri ki dönemde de dişlerden dolayı eli hep ağzında olabilir normal brsürü diş kaşıyıcısı var kızımın ama yine de diş etlerini elleriyle kaşıyor hala🙈
Psmom linakusunannesii canim benim bebegm 7 aylik Halen yapiyor hatta simdi iki elini birden sokmaya calisiyor ama oda 3. Aydan itibaren basladi
elmalikurabiye linakusunannesii cok normal. Sonra geciyor. Mudahale etmeyin. Guvensizlik olusturuyormus
Deletedmom283 linakusunannesii Çok normal genelde bebekler 2 aylıkken başlar ellerini keşfetmeye, onları izlerler ve ağızlarına götürürler :)