Nurcaan saolasın kuzum msjın için, şuan hamdolsun iyi, bugğn ilginç bir şekilde sadece uykuda ama mamasını yedi, sütümde şükür 1 bardak kadarda olsa geldi, sabahları uykularda yine mama verdim, ikindin kabak haşlayıp blenderden geçirdim verdim, sonra sütümü verdim, uykularda mama şeklinde devam ettim, dün gece 8 saat yememişti neden bilmiyorum, hep böyle olcak sandım,sanırım diş acısındandı, pirinç unu tek paket satılıyo kuzum burda, sade de denedim,gündüz de yemedi, inşallah bu günlerde geçer, tekrar teşekkürederim, Allah evladınıza ve size uzun ömürler versin, sevgiler..💕💕💕💕🙏🏼🙏🏼🙏🏼