Iyi geceler hanımlar benim bebeğim zayıf olduğu için bebelac laktosuz mama aldik ilk aydan itiberen kullanilabikiryor doktor tavsiye etti ama benim bebeğim hem anne sütü aldığı ic8n biberinu kabul etmedi bir türlü 1 hafta önce açtık 1 hafta sonra gönderebilirim 2 hafta daha zamanı kalıyor mamanin ihtiyacı olana gönderebilirim 80 liraya almıştık çok güzel bir mama şüpheniz olmasın