BiciNanaMusi benim öyle oldu önce sütüm çoktu göğüs pedim öyle bir şişerdi aynı gün içinde ikinci petleri takardım sonra bebeğim 3 ayını doldurduktan sonra ne yaptım ne ettim emmedi ve sütüm neredeyse tamamen kesildi öyle üzüldüm öyle ağladımki sormayın ve vazgeçmedim geceleri kızım uyurken emiyordu bende saat başı kalkıp emzirdim neredeyse ve bunu gün içinde de yapmaya çalıştım kızımın uykusu geldiği vakit aldım göğsüme koydum sürekli böyle yaptım ve şuan ALLAHA şükür sütüm geri geldi yani emzirdikçe sütün oluşur bide uyku ve su bunları hiç aksatma ve en önemlisi moral çok iyi süt yapar seni üzen herşeyden uzaklaş ki ben öyle yaptım özellikle eşimin aile tarafı resmen mobing uyguluyorlardı ya ve onlardanda 1 aydır uzağım tlfonla iki dk konuş bitti görüşmüyorum çünkü onlarla görüşünce strese giriyordum beni çok kötü etkiliyorlardı ve şuan kızımla çok iyiyiz şükür 🙏