Başlık konusunda en yaratıcı kaynana postları galiba😅
Neyse gelelim benimkinin saçmalığına. Aradı kız kardeşinin kocasının babası vefat etmiş, ara. Oğlumu da aradım o da arasın diye.
E tamam oğlunun teyzesi arasın eyvallah da ben niye arıyorum? Bir de bunu niye senin zorunla yapıyorum. Vefat etmiş de geç eşek kadarım aramayı bilmiyor muyum?
Ayrıca 29saatlik aşırı zor bir doğum yaptım ne hastaneye geldi ne evime geldi ne de aradı. Çocuğumu bile 5 ay sonra tesadüfen kaynanamda 5dk gördü.
İnsanlık uzaklaştıruyorlar böyleleri valla