Sevgili anneler simdiden herkese iyi bayramlar kızım 13 aylık inek sütü hiç vermedim artık mamayı yavaş yavaş kesip sütle devam etmemi söyleyen var peynir yogurt yiyorsa süte gerek yok 2 yaşına kadar formül mama vermelisin diyen de var en saglıklısı hangisi