Deletedmom896 Kızlar sezaryen olalı 2 ay olcak ama o bölge hala hissiz ve uyuşturulmuş gibi normal mi acaba 🙄
Dildeniz Deletedmom896 öyle olacak hep yani kesiden dolayı o şekilde alışırsınız ilk zamanlar tuhaf geliyor sonra alışıyorsunuz
NehirimIkram Deletedmom896 normal canım ben 6 yıl önce ilk bebeğime sezeryanla doğum yaptım hala his yok uyuşuk hatta bazen kaşınır kaşıdığımı bile hissetmiyorum 😅
Zeynept Deletedmom896 7 ay hala öyle. Oraya dokunduğum bile yok arada fark ediyorum a hiss yok hala diye 😂