Aysen76 7ay olmasin 1 hafta vara ve nerdeyse 2 haftadir ihsal oldu gunde 3 kez kaka yapiyor dismi diye supelinyorum ama atesi yok disi gozukmuyor neden olabilir acaba vega napabilirim yardim ihtiyacim var🤗
YamacMiran Aysen76 canım merhaba. Her çocukta diş ateş yapmaz bizde yapmadı mesela çok şükür. Bol bol su içir ki sıvı kaybetmesin. Birde ek gıda olarak ne veriyorsun onlar da yapabilir
Aysegul1910 Aysen76 diş olabilir canım bol su içir sıvı kaybetmesin 4-5 aylıkken oğlum günde 6-7 kere kaka yapardı macun kıvamında acaba öyle birşey mi diye sordum ☘️
CatBoy Aysen76 sıvı desteğini arttırın bu ara. Yoğurt muz yedirin. Biogaia damla alıp probiyotik desteği sağlayabilirsiniz. Zararı olmaz
Aysen76 Aysegul1910 yok canim ya su gibi vallah hep sirtina kadar akiyor bugun hafif atesi vardi okadar bilmiyorum
Aysen76 Dygavs Dygavs isimini bilyorum vallah asilari duzenli yaptiryom 6 ayliken yaptirdim iste en son 2 tane
Nesibenurumm Ek gıda alıyorsa ve meyve suları veriyorsan mesela kayısı suyu falan o ishal yapar ama birazda dis belirtisi..
Aysen76 Nesibenurumm veriyorum ek gida ama yok oyle meyve sulari vermiyorum canim olabilir bilmiyorum
Aysen76 YamacMiran ek gida verdiklerim duzenli verdigiklerim farkli bisey denemedim yani bakalim sonuc nolacak 2 gundur ihsali olmuyor artik
Deletedmom409 Aysen76 diş belirtisi de olabilir çünkü her bebekte farklılık gösterebiliyor hastanelere gitmeye korkar olduk doktorunuz varsa danışabilirsiniz. Geçmiş olsun 🌸
Aysen76 Deletedmom409 oncelikle tesekur ederim evet hataneyde goturemiyoz malesefki doktorumuz numarasi yok☺
Elifinannesi101019 Aysen76 bizde de ates yoktu ishal bile değildi ansizin 2 gun önce disi patladi sadece o gun biraz huysuzlandi o kadar 🤷🏻♀️