Merhaba arkadaşlar bundan 2 ay once bebeğinin sol gogsunde nohut büyüklüğünde kitle elime geldi.cocuk doktoruna götürdük cok fazla bilgi vermedi Endokrine yönlendirdi.Basina boyle bir şey gelen var mi.virus nedeniyle henüz goturemedik.inss en yakın zamanda gidicez