Annelerim hayırlı geceler bayramınız mübarek olsun..Sizlere bir sorum var böyle bir durum başınıza geldi mi? Bu ayın. 2sinde adet oldum adetim normal bir şekilde 7-8 gün sürdü ve bitti.Bittikten bi 5 gün kadar sonra ayın 17.sinde tekrardan peçeteye sildiğimde kanlı akıntı geldi ve şu an da 6.gün olmak üzere koyu kahverengi akıntı geliyor.Bu neyin nesi acaba korkmaya başladım internette araştırdım biraz kötü hastalık belirtilerinde var bu durum.Orucumu bozmadım devam ettim adet başlangıcından bu yana hiç ilişki olmadı hani yerleşme kanaması desem????Başına gelen var mı nolur şu yüreğime bi su serpin..Bir de İstanbul anadolu yakası iyi bi kadın doğum tavsiyesi istiyorum yasaktan hemen sonra hastaneye gidicem..